kraschad.

Godmorgon ! Igår när vi kollade på "red baron" här i sovrummet på min laptop , så slutade den helt plötsligt att fungera . Felet är tydligen att lasern i skivläsargrejen har gått sönder -så nu kan jag inte kika på film mer , buhu:/
Antingen laga eller köpa ny , men eftersom att jag endå tänkt att köpa en ny dator så får det nog bli så , men bara om den krachar helt , för först ska jag ta mitt körkort :)

T ligger fortfarande och sover efter att ha blitt riktigt förbannad igår över att filmen inte funkade mitt uppe i allt . Han tyckte filmen var skitspännande , sen bara dog den ..
Men men , han sover nu iallafall och ser inte ut att ha en tanke på att kliva upp
-inte än på några timmar iallafall..
Svea ligger skitnöjd tätt intill T på min vita favoritkudde. Hon ser nästan mer död ut än T (?) !

Medans slöhögarna ligger och sover har jag försökt somnat om hundra gånger , men jag är så himla pigg så det gick bara inte . Istället funderar jag starkt på att sätta ingång alla mina tänger och kanske fippla lite med mitt hår ! Skulle vara skitkul att exprementera lite och se om jag kommer fram till någonting ..
Ska även fundera lite på om jag ska köpa en hårfärg idag när vi går till affärn .

Vad tycker ni ? :)


So loooong ..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0