minibaguetter.

godmorgon ! Här i huset vaknade vi för inte så länge sedan eftersom att vi inte somnade förns klockan fyra inatt.
Så nu har T satt på ugnen och vi sitter och väntar på att den ska bli varm så vi kan skjutsa in lite minibaguetter som blir våran frukost idag ..

Idag är det tänkt att T ska ut och köra , så han åker vell nu snart . Själv blir jag ensam och har inte en tanke på vad jag ska göra , men det finns ju alltid hemmasysslor att göra , det kan jag faktiskt inte förneka. Som att vika tvätt exempelvis , para ihop strumpor osv. Annars kan man ju alltid damsuga hela huset och kanske även börja rensa kläderna som jag fick av pappa efter att jag var liten , för dom verkar ju inte försvinna av sig själv direkt.



Bild 1 : vinterskor i äkta skinn, fodrade på insidan. Strl 19
Bild 2 : gummistövlar "VIKNING", Strl 20 / 23
Bild 3 : tygskor , Strl 23



Nu vankas det frukost !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0