mysmorgon.





Ronja kom förbi strax efter klockan åtta imorse. Själv vaknade jag ungefär precis då så jag var riktigt trötter när hon och mina två inneboende kom (2 kattor).

Vi kikade på "ps i love you" och satt och tyckte synd om tjejen i filmen , som alltid. Den är så himla bra den filmen & det går verkligen inte att hålla tårarna borta .
Till filmen hade vi en massa (!!) tända ljus och inte en enda lampa tänd , så himla mysigt !

Nu sitter vi och kollar på Kenny Starfighter på Ronjas dator medans T försöker locka fram en utav kattorna som just nu ligger under soffan och är envis med att inte komma fram. Den andra katten är därimot jättekelig och verkligen skitmysig. Inte ett dugg rädd för Svea är han heller.

Snart ska vi börja laga spagetti med köttfärssås och därefter blir det kanske till att pierca litegranna. Spännande spännande.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Agneta

är du kattkvakt? :) va mysigt. Hoppas vi ses snart nåndag.

2009-11-30 @ 13:08:41
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Plutten

Tack för att du hjälper mej, det är guld värt, och det kommer jag ALDRIG att glömma <3

2009-11-30 @ 18:01:16
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0