ögonbryn/fransar Resultat.

Nu är fransarna och brynen färdigfärgade & noppade.
Dock behövde jag ha i färgen väldigt länge för att uppnå ett bra resultat , men det blev bra iallafall även om jag kommer att behöva fylla i dom i slutet eftersom jag inte har några som helst strån där , haha.

Såhär såg dom ut INNAN noppning och färgning;



..Och såhär ser dom ut nu EFTER noppning och färgning;



Såg dock att jag skulle behöva köpa vax för att komma åt dom allra minsta stråna, så det får jag vell göra sen.
-Annars blev jag rätt nöjd faktiskt ..

Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Vad fint det blev :) Du kanske har lust att hjälpa mej med det framöver? Färga och noppa? Mina kära ögonbryn finns knappt. Har inte så mycket att noppa, bara är så, jag har knappt nå hår där:P

2009-11-22 @ 22:57:31
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0