ovisshet.

sitter fortfarande i stigslund med elin , i bakrunden hörs en ljudbok spelas ,i form utav Askungen.
Själva sitter vi och glor på våra datorer samtidigt som vi lyssnar på ljudboken och Elins systerbarns småprat i spjälsängen bredvid.

T har kommit hem nu och sitter hemma hos oss och väntar tills jag ska komma hem , men jag har inte bestämt riktigt när jag ska åka ännu så vi får se när det blir .

Imorgon ska T på körskolan
igen och jag har inte den minsta aning om vad jag ska göra, blir vell till att fördriva tiden hemma som vanligt. Skulle behöva städa och vika in lite kläder , men jag har fan ingen ork till någonting längre , har så fruktansvärt ont i huvudet och hela resten utav min kropp , helt utmattad helt enkelt ..

just nu lever jag i ovisshet & det suger


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0