Slöhög.

Godmorgon darlings ! fasen va länge ja sov idag alltså , inte bra .
De spelar vell dock ingen roll att jag sover länge om dagarna när jag endå inte ska göra någontin , men endå , man hinner inte med så mycket.

Skulle så himla gärna vilja sola idag
, men jag vet inte om jag vågar . Har ingen temp hemma så ja kan inte kolla om jag har feber , för har jag det så frodas ju bakterierna när man solar & då lär jag ju inte bli friskare än på ett dag . Därimot är det toppen att basta , så kanske att man ska smälla igång pappas bastu i helgen .

Idag blir det lugnt (som vanligt) , det enda som vi vet ska göras är att ta en tur ner mot stadenhållet och kolla upp en sak , så det ska vell bli lite sådär små pirr. Vad det är får ni nog veta efteråt.

Nu ska jag gå och torka bordet inne i köket och därefter börja ställa fram lite frukost - det blir toast med ost och tomat på och kanske lite Oboy till det .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0