Slöhögsmorgon.

godmorgon ! idag har det vart en sån där "slöhögsmorgon" , vi låg nämligen kvar i sängen till tolv och bara låg .. Båda är så otroligt trötta idag och därmed har vi ingenting planerat för dagen.

Släkten skulle spela badminton vid femtiden , men jag tror inte att jag och T blir med , istället lagar vi nog någon god middag tillsammans och kikar på Idol osv. Så får det nog bli !

Tack förresten för alla jättefina kommentarer
jag har fått på sista tiden , antar att det är för att jag lagt ut så mycket "hår-inlägg" på sista tiden , har ju även fått grymt många fler besökare vilket jag tycker är himla roligt . Ni verkar gilla inlägg angående just hår , så jag ska försöka skriva lite mer om det eftersom att projekt kategorin inte kommer att uppdateras på ett tag då jag inte har råd att ens småshoppa eftersom att jag tydligen inte har något jobb(?)
men men , jag ska fixa nytt jobb , de ska jag ! Men först , körkortet ..

Nu ska jag ställa in lite potatisbullar i ugnen för både jag och T är riktigt hungriga .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0