spännande.

vad kul att ni börjat ställa frågor , det ska bli kul att avsluta frågestunden sedan och därefter besvara dom. Än så länge är det ju inte mycket att svara på ,men jag hoppas ni tar er modet till att ställa en massa frågor så att jag har någonting att göra när dagen kommer .

Jag måste bara säga att Ronja är en utav dom mest bästaste jag någonsin mött , hon är så jävla jag (?). Inte för att vara egoistisk,vilket det där faktiskt lät som , utan det jag menar är att hon är så himla lik mig i både tycke,smak och stil-vilket jag verkligen är glad över !
Till helgen blir det en heldag för mig och R (..onja), vi ska äta god mat och kolla på robinson tillsammans . Självklart blir det säkert en massa annat kul också ..
Kanske en till piercing?..för kuls skull ! (?)
Kärlek till dig min vän

Nu sitter jag och väntar på att mina nudlar ska kallna !
Ja , hör och häpna , mrs frajs är lat och orkar inte göra annan mat.
Om tio minuter börjar Generation Fett , vilket måste ses , trots att man får ont i magen av att se hur tjock dom är. Men endå är dom så jävla starka på något sätt , dom ställer upp att visa sig framför kameran i tro och hopp om att dom en vacker dag ska känna sig stolta , stolta över att dom faktiskt klarat att gå ner i vikt på egen hand och kanske till och med utan operationer.
Jag är så jävla rädd att jag ska bli tjock , det har jag vart hela mitt liv .. Varför? jo, antagligen för alla jävla ideal som finns i denna sjuka värd.
Nåväl , jag ska inte bli tjock , det lovar jag (bortsett från när jag blir gravid, då får alla lov att bli tjocka!)

Puss så länge , nu börjar snart generation fett & mina nudlar är förhoppningsvis "kalla".

Kommentarer
Postat av: Plutten

Mijaous, kärlek till dej med dude! Bästaste ju <3

2009-11-27 @ 21:31:34
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0