suck.

fyfan , jag sitter fortfarande i min sovtröja . Är verkligen helt slut , vill bara sova hela tiden ..
Undra när denna förbannade depression ska gå över ?

Iallafall så har jag och T bestämt oss för att gå till willys en sväng för att köpa lite pålägg och mackor osv , vi märkte nämligen i morse att mackorna inte alls var nå bra och att all pålägg utom smör var slut , tyyyyypiskt !

Jag vill att tiden ska gå fortare så jag har mitt körkort snart , men det kommer vell gå åt helvete som allt annat i min tillvaro för tillfället . På måndag börjar iallafall 1/5 körlektioner , så jag hoppas verkligen att dom kommer att räcka för att klara körkortet , vilket jag faktiskt tror . Räcker det med färre lektioner så avbokar jag resten..

Nu ska ja dra på mig mysisar och gå till affärn !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0