träna?

Idag blev det ännu en sån där "vakna sent" dag igen , vet inte varför vi inte lyckas att gå upp i tid . Förmodligen för att vi aldrig lägger oss i tid . Vi brukar vel inte somna förns vid tretiden.

Kanske att jag åker till fjärranhöjder i dag och tränar , om inte min moster redan åkt dit vill säga . Isåfall så får jag vell tvätta lite istället eftersom att jag har en tid idag mellan 14-17:30. Dock har jag ju inte så mycket att tvätta förrutom ett par underkläder , men isåfall tar jag nog ner sängkläder och handdukar och tvättar dom så att man slipper det nästa gång , det blir liksom så himla mycket på en gång om man tvättar alla kläder PLUS handdukar och sängkläder.

Nu fick jag ett sms från Elin som funderar vad jag gör , så hon vill säkert leka :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0