tredje körningen..

gick skitbra ! mycket bättre än dom andra gångerna .
Jag fick träna mer på start i backe , men behövde inte mer än ett fåtal gånger eftersom att jag klarade det galant redan första gången idag. Stod faktiskt still jättelänge på dragläget i en backe som var skitbrandt ..

Fick även träna på att backa runt olika typer utav hörn och placeringar , i början var det inte alls så lätt medans i slutet gick de rätt bra eftersom tekniken var jättelätt !

Därimot behöver jag träna på "rattningen" eftersom jag glömmer att lägga händerna omlott när jag ska svänga och istället faller jag tillbaka (som läraren sa) till mitt egna körsätt..

Nåja , jag ska nog ringa och avboka tiderna imorgon och på måndag . Känner att jag för det första inte har råd , sedan mår jag verkligen SKIT ! Mår illa och min mage fungerar INTE som den ska på diverse sätt , nämner inga detaljer haha .


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0