zoombiefrajs.

Godmorgon ! vilken liten morgonlärka man är ..
Här somnade man klockan två inatt och vaknar "helt utav sigsjälv" nu klockan sex på mornarna , är det inte underbart ?
-nehe , ljög jag ? jaha ..

Nu till den sanna sidan ! Jag somnade klockan TVÅ inatt , ställde klockan på sex men ville verkligen inte gå upp så jag snozade fram tills nu , vilket inte hjälpte ett dugg ..
Längtar bara tills jag kommer hem från körskolan så att jag kan sova ett par timmar till i soffan framför barnkanalen. Ska även avboka två lektioner idag eftersom att jag anser att jag för det första inte har råd , sedan att det kanske är bäst att jag tränar lite hemma med körningen istället för att ta allting på en gång via körskolan.. Det är ju trots allt ett tag kvar tills jag kan köra upp och innan dess har jag nog hunnit med att köra en hel del hemma .

Nu ska jag dra upp håret i en knut och dra på lite smink så jag inte ser allderles för död ut !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0