badminton.

kom just innanför dörren efter att ha vart i valbo hela dagen . det började med att vi åkte till t´s föräldrar och fikade , därefter åkte vi hem till min moster för att där möta en liten del utav min stora släkt . Dom höll på att tapetsera hennes vardagsrum , eller rättare sagt en vägg .. fondvägg !
Det blev skitsnyggt så nu blev man nästan lite sugen på att göra om här hemma .

Vi har också bokat 2 banor på korpen där det är tänkt att vi ska spela badminton i en timme ..
Jag tror vi kommer att vara en sådär 7-8 stycken , så det ska bli skitkul. Vi ska ha turnering och så .. Antar att jag vinner , som "vanligt" , eller inte ..
Jag och rackertar hör nog inte ihop sådär skitbra !

Ska försöka leta på ett par shorts nu , sen även damma av mina joggingskor som jag nu inte användt på ett bra tag.
Tycker lite synd om t eftersom att han inte har några träningsskor , han får nog spela i strumpor tror ja ! haha.

Puss så länge

ps . håll alla tummar och tår för mig mig mig ..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0