Barnvakt.

Godmorgon , som ni kanske märkte så strulade mitt internet igår och jag kom därmed inte in på bloggen på större delen utav kvällern . istället så gick jag och la mig och hoppades på att det skulle funka idag - vilket det tycks värka göra.

Venna kom just förbi med Max så nu är han här och vi sitter i full väntan på att arbetsförmedligen ska öppna så att T kan gå dit och skriva in sig , medans så ska nog jag och max gå en runda på staden och köpa en overall som venna sa att vi skulle köpa om vi fick tid . Självklart ska vi göra det !

Senare idag tyckte mamma att vi kanske kunde svänga förbi min mormor som idag fyller år , 66 om jag inte minns fel. Gratulerar mormor !

Nu ska jag ta av mig min sovtröja och istället sätta på mig nå mysiga kläder som kan förgylla mig och min dag .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0