en knapp.

har ingen lust eller ork till att göra ett dugg - sitter därför kvar i soffan , även nu inlindad i mitt täcke ...
Funderar på allt som händer runtom mig och undrar i vanlig ordning ; varför just jag ? . Antar att det är ett vanligt sätt att fråga sig själv på .
Denna gången har jag faktiskt inget svar på den frågan . Jag får helt enkelt leva i vetandet att det faktiskt är jag och att det faktiskt är nu .
Känner mig så himla hjälplös och vill bara trycka på den där knappen för att sedan försvinna och sluta fungera. Jag har alltid önskat att det fanns en knapp på varje människa , men som man bara själv kom åt .. En knapp som man kunde trycka på en enda gång i livet , för att försvinna ..
Den knappen vill jag trycka på nu !  

Gammal bild från en dålig period i livet




Jag ska faktiskt ta en lång jädrans dusch nu , med massor med hårinpackningar och en sprojlans ny rakhyvel . Orkar inte känna mig som ett jädra äckel längre ..

Suck , vilket negativt inlägg . Hoppas ni inte blir nerstämda eller "smittade" av det här .

Puss

Kommentarer
Postat av: tanja

jag vet att du inte känner mig, men skulle ja kunna få din msn? skulle va kul att få prata ltie med dig :) / mvh tanja

2009-10-08 @ 16:28:29
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0