finbesök !

Vi har finbesök , till och med sovaöverfolk . T´s syster och hennes kompis Clara ska sova i vårat gästrum inatt !
Ken åkte just hem och nu har Malin bäddad nytt i gästrummet och ska snart sova med Clara.


Jag tänkte faktiskt göra en fuling och lägga ut lite bilder på dom (; det kan ju bli lite kul sen när dom läser den ,vilket jag vet att dom kommer att göra för dom är värsta FrajsGillarna !



Nu ska jag faktiskt också göra kväller och tvätta bort mitt smink och fläta håret så inte dom sista slingorna ramlar ut under natten .

Imorgon ska vi till valbo och besöka T´s föräldar och fixa lite på deras gård !




Puss

Kommentarer
Postat av: clara

frida :@

2009-10-10 @ 13:39:13
Postat av: Anonym

frida, ingen stjärtbild sa jag.........jävla sjömaan

2009-10-11 @ 11:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0