frukost.

Har just ätit lite frukost - en risifrutti ..
Blev inge mera än så eftersom att ja köpte en sån där ny risifrutti XL .
Lite större än dom vanliga !

Svea ligger fortfarande och sover och jag sitter fortfarande i "pjamas". Funderar på att klä på mig nu och ta en promenad i kolloniområdet och försöka hitta någon ny väg att gå därinne . Skulle vilja gå lite längre än vanligt så man får lite motion ...

T skulle inte komma hem förns 4 idag verkade det som , hoppas det blir ändring på det så att han kommer hem lite tidigare , annars kommer jag bli tokig här hemma , hatar att vara ensam ..




Oh yes , ikväll är det Bonde söker fru , 20.00 på 4an , sedan är det Efterlyst kl 21.00 på 3an.
-Någon mer än jag som kommer sitta bänkade framför teven ? =D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0