godmorgon.

Godmorgon ! Anledningen till att vi är uppe så tidigt är att vi blev väckta utav T´s mamma som ringde och frågade om hans minsta syster kunde få vara här ett par timmar medans hon sov en stund då hon vart vaken hela natten eftersom T´s pappa behövde åka till sjukhuset .
Det blir därför inge valbo idag , så nu får man klura ut någonting annat ...

T´s båda systrar är iallafall här nu och alla är vell inte sådär skitpigga förrutom T´s minsta syster , hon sitter här i sängen och bläddrar igenom skolkatalogen efter snygga killar som hon kanske en vacker dag kommer att "fråga chans" på . Vem vet ?



Gud vad jag skulle vilja åka till Lager 157 i sågmyra , jag funderar starkt på att ta mig dit såfort man får pengar ! Min syster var där för några dagar sedan och hon berättade att fanns oändligt mycket märkesjeans , alla från 100:-/st.

Nu ska jag försöka bli lite piggare så man kan vara social.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0