Godmorgon!

Det blev lite ändrade planer nu på morgonkvisten -jag skulle ju vart barnvakt , men så blev de inte eftersom att Venna inte skulle jobba , så jag sov vidare . Hade gått upp klockan 8 och försökt piggnat till eftersom att jag inte ville vara trött och grinig , men sen när de inte blev någonting så la jag mig och somnade om direkt .
Jag sov otroligt nog till allderles nyss . Helt underbart skönt !

Idag blir det en lugn dag , vi blir vell antagligen bara hemma och tar det lugnt och kanske kikar lite på tågresor till min mamma eftersom att vi funderar på att åka dit imorgon.
Frågan är bara vart Svea ska vara (?) , ska ringa och höra med pappa min om han kan tänka sig att ha henne ett par dagar . hoppas hoppas hoppas ...

Nu ska jag plocka fram lite frukost sedan ska jag damsuga hela vardagsrumsgolvet .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0