godmorgon.

Tack så mycket för alla fina kommentarer !
Blir så glad när jag ser vad fina vissa människor är .

Godmorgon !
Vaknade rätt tidigt idag utav att jag hade jätteont i magen , beror troligtvis på att jag inte mår nå bra alls och att jag ständig är orolig.

Just nu sitter jag i soffan och kikar på "plastikkirurgen" , ett program som gick igår på teven men som jag tyvärr missade. Vet inte alls hur dagen kommer att se ut i övrigt men just nu vill jag bara sitta här och göra ingenting. Måste vell iallafall äta frukost så det ska jag vell göra .. - i min ensamhet !



puss


Kommentarer
Postat av: roxy

du jag tänkte på en grej. när du och mattias åkte till thailand hade inte du fyllt 18 än va? jag och jens vill/ska åka utomlands men på vings hemsida står det ju typ att man inte får resa utan målsman om man är under 18 (jag fyller i januari) vilket bolag åkte ni med? va det några problem för er?

2009-10-07 @ 12:04:19
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0