"hade ni också glömt...?"

Godmorgon , jag antar att det var flera än jag som helt glömt bort att vrida tillbaka klockan under natten . Jag blev själv medveten om det imorse när mobilen stod på en helt annan tid än väckarklockan .
Mobilen hade nämligen dragit tillbaks en timme , likaså datorn .. men inte väckarklockan !

Ni vet ; på sommaren tar man fram utemöblerna vilket betyder att man också ska dra fram klockan 1 timme .
På vintern tar man tillbaka utemöblerna vilket då resulterar att man drar tillbaka klockan 1 timme .
-är det inte finurligt så säg ...

Har ni också helt glömt bort att ställa om klockan 1 timme inatt ?


Nu ska jag duscha och fixa mitt hår osv innan vi åker ut till valbo och T´s familj .
Kanke även tar en sväng förbi owejansson när vi väl är i farten , det visar sig antar jag .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0