hår hår hår .

Nu har jag äntligen beställt hem ett nytt och fräscht startpaket med HÅR.
Det fick bli ett komplett startpaket endå , det känns säkrast så . Skönt att alltid ha grejerna hemma och att även kanske kunna hjälpa andra att sätta i och greja .
Beställde även en hårförlängningsborste som jag flitigt kommer att använda på mitt toviga hår . Nästan så att jag kanske borde ge bort min LorealBorste till T så jag inte råkar använda den..





Allt som allt blev det "bara" 1578:- , men gå ingår som sagt ALLT .

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med min älskade T och bara njuta av att han är min min min ..

puss

Kommentarer
Postat av: challeballe

Vart köper du hår :) . om ja köper , kan du sätta i då? Du ringde inte idag:(

2009-10-11 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0