Höga förväntningar .

Kuul , efter en hel dags väntan på den engelska versionen utav Wallander , så föll all min förväntan samman !
Jag har hela tiden trott att principen skulle vara densamme men att det skulle vara helt olika handlingar , men sedan ramlade poletten ner när jag insåg vad "sidetracked" betydde . "villospår" , så finns det ju redan en wallanderfilm som heter och därmed exakt samma handling , fast med ett annat talande språk , dvs engelska ...
-suuuuuuck , hur ska kvällern nu spenderas ?
Hade jag vetat detta tidigare hade jag förmodligen inte hamnat i denna sits .


Tur att "ensam mamma söker" var bra ikväll iallafall , längtar faktiskt redan tills nästa söndag ..

Ringde jobbet idag och det såg mörkt ut på den fronten , iallafal den närmaste veckan . Inte ett enda jobbpass på hela veckan , man kan ju börja fundera ! (?)
Sist jag pratade med chefen lät det som att jag knappt skulle få göra annat än att jobba i denna schemauppsättning , men han kanske har ångrat sig , oturligt nog .

Imorgon jobbar T som vanligt och själv funderar jag på att göra någonting annat än att sitta hemma för ovanlighetens skull . Kanske försöka på en ny tripp till Brynäs och "röda korset" ?
Sist jag var där gick det ju som sagt inte så bra , spegeln jag köpte råkade ju min lilla skithund ha sönder.
Men som sagt , kanske en tripp dit ..



JUSTJA(!) , jag höll på att glömma bort mitt hår . Jag ska ju beställa nytt hår innan jag går och lägger mig , det får jag fasen inte glömma . Herre min skapare vilken tur att jag kom på det !
Jag har faktiskt lite beslutsångest om jag ska ta hela startpaketet eller om jag (som clara sa ) ska låna grejerba från en viss Clara och bara beställa själva håret .. Klokt och bra båda delarna - dock kan det ju vara bra med egna grejer , men kanske bäst att prova hur bra det funkar på just mitt hår först ? jag vet inte ja ..

Måste beställa håret nu !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0