höstdepression=bloggtrött

Min såkallade höstdepression har fått mig att inte känna för att blogga längre ..
Ibland kan de kännas helt underbart att bara få skriva av sig och berätta om alt som händer och sker i livet , men just nu , just den här tiden på året - sjunker mitt sug för att ens sätta mig vid datorn.

Jag har märkt att jag inte är ensam om att ta och trappa ner på skrivandet , dom flesta bloggarna jag läser har helt plötsligt "stannat upp" i skrivandet och jag sitter därmed och läser samma inlägg dag efter dag efter dag ..

Men det är vell så , höst är lika med depression och depression är lika med bloggtrött .

Höstdepression=bloggtrött helt enkelt , iallafall för mig ..

Så , ni får helt enkelt ha lite överseénde med att jag kanske inte kommer att vara lika "aktiv" här på bloggen som förr , men det är så himla mycket med körkortet osv. Jag måste verkligen ge allt nu !

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0