Ikea.

Har tillbringat eftermiddagen på ikea med Venna och Max.
Väl på ikea blev allt bara fel . Max blöja måste ha läckt eller något för hela hans små byxor va blöta , sedan tappade Venna bort sin plånbok och sedan blev Max jättesur och grät hela vägen hem .

Inte nog med det , väl hemma med mina saker märker jag till min förtvivlan att en utav mina 3 hissgardiner som jag köpt , hade gått av ! Allt går verkligen åt helvete för mig idag ...
Sedan när vi väl skulle sätta upp gardinerna så gick det inte eftersom att det var betongvägg.

Ringde T´s jobbarkompis och bad honom komma med slagborren - men tror ni han kom ? NEJ.

SÅ nu sitter vi här , besvikna som vi är . Vi trodde ju att bordet och alt skulle komma upp idag , men inte då...



Mina korgar är iallafall snart torra . Ska bli så himla fint att se dom i hallen .. Mums!

På ikea blev det iallafall ;

3st hissgardiner "vit" - 69:-/st
Blomma - 25:-
2st serveringsskålar - 25:-/st
4st bordstabletter - 5:-/st



Gud vad jag älskar projekt , synd bara att mitt "spegelprojekt" gick i KRACH idag .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0