jag är ..

..helt klart tröttast i världen!
Jag känner mig inte ett dugg utvilad trots alla timmar jag sov nu under dagen , snarare tvärt om , känner mig faktiskt mer död än levande.

Jag och T åt nyss lite mat och nu sitter vi och väntar på att idol ska börja . Det blev som ni kanske märkt ingen solning idag och allt pga att jag var så himla trött , känns nästan som att jag börjar bli sjuk på nåt konstigt sätt.
Imorgon blir det nog till att sola iallafall , känns så himla skönt när man slipper känna sig blek ,tjock o äcklig - ingenting känns fan bra när man är blek.
-inte för mig iallafall !  Jag känner mig nästan lortig på nåt sätt ..

Nej , nu ska jag ta och duscha en snabbis innan idol börjar :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0