Lars.

Sitter och dunkar Lars Winnerbäck på spotify, han är vel för underbar ! (?)

Ska allderles strax ta och ta på mig nå sköna kläder och spatsera till bussen för att sedan ta mig ut till min älskade pappa,pappas sambo och lillebror.
Ska ta med mig både datorn och kameran så det inte blir så dött på bloggen och även för att kunna kika på massa filmer och sånt ikväll innan jag somnar styggt i mitt barndomsrum som är en röd friggebok med röda tapeter och eget kök.. - det kallar jag nostalgi..
Men på ett sätt sover jag alltid bäst i mitt barndomsrum , konstigt nog .

Vart sover ni som bäst ?



Nu ska jag klä på mig och väcka liv i min älskade hund och berätta att vi ska till skogen och busa !
Hon blir alltid så glad när man säger att man ska gå ut , åka bil eller träffa ex. pappa

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0