mediamarket.

Har just kommit hem från en hel dag med min syster och hennes tjej.
Först åkte vi som jag skrev i tidigare inlägg , hem till våran pappa i en liten by som heter Brunnsvik , strax innan bovik.
Där pratade vi och grät lite tillsammans för att sedan ta och äta lite fikabröd och dricka kaffe , respektive ljuice.Vi stannade vell där bara någon timme innan vi sedan åkte för att lämna min systers tjej på Komvix här i gävle,där hon pluggar. Jag och min syster fortsatte våran färd , denna gång till valbo. Vi kollade på lite elektronikbutiker efter en mobiltelefon som min syster tänkte köpa , men som aldrig blev av.
Vi åkte även förbi mediamarket , jädrans vad stort det är alltså ..

Jaja , nu är jag iallafall hemma och jag och T ska strac skruva upp bordet och allt vi ska ha upp på väggarna. Men just nu sitter vi och kikar på "svenska hollywoodfruar" eftersom att vi missade det igår .

Så jävla ledsen för allt som har hänt nu så det finns inte .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0