middag.

Har just proppat i mig middag här hemma , det fick bli makaroner och korvstråganoff - riktigt gott !





Vi tog en promenad till willys och köpte hårfärger ,tamponger , raklödder , baguetter ,yogurt och massa goda saker som vi annars inte brukar köpa , negerbollar och vaniljmunkar -raoooowr, vill bara äta upp allt nununu!
Sedan köpte vi äve lite beroendeframkallande ting, såsom snus ...

Just nu ska vi faktiskt spela chicago och mysa med lite goda vanlijmunkar , sedan ska vi spela ett spel på datorerna som T tvingade mig att spela , typ som CS fast endå inte riktigt .
Jag hatar spel och folk som spelar sånna spel , men nu tänkte jag att ; T får ju endå stå ut med att jag skriver blogg och även läser bloggar dag ut och dag in , så jag kan offra en liten stund med att spela de där spelet - även om det är tråkigt !


Igår när T låg och tog en såkallad "powernap" så somnade inte bara T ..
-nej , våran lilla älskade Svea tog också en liten powernap , fast i soffan & med täcket på sig.



Jag älskar henne , hon är så himla lik ...ett barn på nå sätt !



Nu ska jag ladda ner nå program som man behöver för att kunna spela det där "roliga" spelet .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0