mycket gjort på lite tid.

Nu är två till saker avklarade ; Hallspegeln är på plats och korgarna är fyllda med mössor,vantar,halsdukar osv.

Just nu sitter jag faktiskt i soffan för ovanlighetens skull , men denna gången inte pga att jag är rastlös utan snarare tvärtom. Sedan T kom hem har vi hunnit en jädra massa . Vi har ex skruvat upp hallspegeln , hissgardiner, skurat golv,diskat,ätit mat ...ja , mycket har vi hunnit med .



Jag hade förresten hårinpackningen i håret i nästan två hela timmar , vilket är skitbra - Ju längre verktid desto finare resultat. Det må nog stämma för håret är ovanligt mjukt och fluffigt haha. Eller så känner jag i syne , jag vet inte ja.




Nu har jag faktiskt värsta lusten att baka , men jag har inga ingredienser & måste isåfall gå till affären vilket kommer att bli Willys - lååååångt , men endå inte.

Nej det får nog bli till att promenera dit och köpa nånting som vi kan ha till "kvällsfika" . Kanske skulle man köpa lite yogurt och frysta bär för att sedan göra en Smoothie (?) - det ska jag nog göra , mums !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0