natt på museum 2.

Har nyss tagit en liten pause i filmen natt på museum eftersom att jag blev så trött , vi förflyttade oss därför in till sovrummet och kollar nu på min dator så jag ska kunna somna , haha.

"johan falk" filmerna är så sjukt bra-a förresten , vi har sett dom 4 som har kommit ut (än så länge) , och jag måste ju bara påstå att dom är en top 5 film enligt mig - riktigt spännande ...
Rekomenderas varmt till er som gillar just "spänning".

imorgon ska T åka till valbo för att fixa telefonen & medans så kanske jag ska sola med Tano, det var verkligen skitlängesedan man såg eller hörde från han , men ses ska vi nog iallafall ..
Efter jag solat så åker jag nog till Valbo om T fortfarande är där :)

..och ja , jag ska skärpa mig ang. bilder . Har bara inte vetat vad jag ska fota på för någonting :)



Nu är pausen över och jag ska krypa ner tätt intill T och somna till familjefilmen "natt på museum 2".

Puss och Godnatt
Älskar er T & Svea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0