nu är det nära.

Wohoo ,T´s körkort ser närmare ut än någonsin ..
Han har nämligen vart och bokat sin intensivkurs som förhoppningsvis leder till att han har körkort efter vecka 47
- känns riktigt bra ! då kan vi köra själva till arlanda denna gång , så slipper det bli massa pengar i parkeringsböter haha.



Nu blev jag också taggad , men jag har inte råd med intensivkurs(just nu) , så jag får träna på "vanliga" sättet istället genom att köra ihjäl mig hemma  .
..det går iallafall skitbra för mig att köra nu ! även om jag önskar att jag hade kunnat köra på körskolan istället så man får nån klarhet med alla regler i trafiken och liknande . Alla säger ju så olika !


Nu ska jag klä på mig , har fortfarande bara mjukisbyxor på mig efter att jag duschade (för nån timme sedan..).
När jag klätt på mig och snott upp håret i en redig knut så blir det Willys som det ser ut !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0