"powernap"

Alltså , vilken jädra "powernap" ! När jag kom hem från "riskettan" så kände ja verkligen hur jag inte kunde hålla ögonen öppna , jag kämpade för att ens koncentrera mig på vad T sa . Jag bestämde mig därefter för att ta en kort "powernap" medans T såg klart på en film vi hade börjat kollat på , det var klockan tolv .
Tiden gick innan jag somnade , men somnade gjorde jag . Jag bad T att väcka mig efter att filmen var slut , men istället vaknade jag NU - nästan halv sex på kvällern ..
Undra om jag kommer kunna sova någonting inatt?

Iallafall så känner jag mig inte ett dugg pigg & att gå och sola finns inte med på min nuvarande karta eftersom att jag lätt skulle kunna sova för natten nu , som det känns .
Men vi får se om jag blir nå piggare , isåfall så går vi nog och solar här på söder - även fast det är dyrt.

Ska äta lite mat först iallafall , ris med kyckling och sötsursås.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0