Problem med blogg.se (?)

Som ni ser , så har bloggen blivit knäpp ! Sedan igårkväll har jag inte kunnat komma in på varken blogg.se eller någon utav mina vänners bloggar . Den har även spelat sitt egna lilla spratt såg jag , eftersom att mitt senaste inlägg har lagts upp 3 gånger på raden, vilket jag inte är skyldig till ..
Men nu verkar allt funka som det ska och jag kommer även in på andras bloggar , så tummen upp för det.

Igår väckte jag T under tiden som "svenska hollywoodfruar" höll på . Jag tänkte att jag lika gärna kunde väcka honom då eftersom att programmet endå var så dåligt .
Så vi gick ut på en promenad med Svea istället , i spöregnet . Men hon tyckte att det var roligt så då kan man ju inte vända och gå hem .
Vi gick genom kolloniområdet och runt där lite . Man blir nästan ledsen när man ser hur tomt det är där just nu . Man är ju så van vid att det är proppat med folk där nu när det har vart sommar ,men dom har vell åkt hem till sitt vinterställe antagligen.

Just nu sitter jag i soffan och försöker piggna till , vaknade för en liten stund sedan.
Har inga planer för idag (heller) , men det blir vell nå hastiga händelser som det brukar ..
Tänkte iallafall göra mig klar lite nu , sedan ta en promenad till affärn för att köpa lite hårfärger som jag sedan ska använda i slutet på veckan då min nya hårförlängning åker i.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0