resultat.

resultatet är tyvärr inte så chockerande -jag förlorade allt , kom sist utav alla & vann inte en enda match haha.
Som jag sa tidigare , rackerten är nog inte min bäste vän trots allt ..
Mamma och 2 utav mina mostrar var överlägsna , tror nästan de ligger i släkten .. hmm.




Nu sitter vi och kikar på Top Model i väntan på att potatisen ska bli färdig och att "ensam mamma söker" ska börja. Vi kokade bara potatis eftersom att vi bara var lite hungrig , så T ska bara äta potatis med bea och jag ska äta potatis och fiskbullar , moahah. jag älskar fiskbullar !

Nu måste jag kolla till potatisarna så dom inte blir potatismos .

Imorgon kommer venna med Maxen förresten , jag ska vara barnvakt hela dagen -så himla mys !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0