röda korset.

Godmorgon !
Venna kom nyss förbi med max , så nu ligger han här i mitt knä medans jag sitter och skriver..
Idag ska vi bara ta det lugnt , ut och promenera en sväng . Min kusins mamma skulle komma förbi om drygt en timme , därefter ska vi promenera upp till brynäs och "röda korset" .
Därefter blir det nog bara till att gå hem igen , kanske gå förbi nånstans och käka om så önskas .

T skulle vara hemma vid tolv tiden idag , men dom skulle till förrådet och städa jobbarbussen och så , så dom blir nog inte så tidig endå .

När han är hemma så ska vi sätta upp bordet , nyckelskåpet & sedan fortsätta att måla på korgarna som faktiskt inte är riktigt torr - än!

Nu ska jag koka ihop en vällingflaska till lilla herrn här innan vi tar en låång promenad tillsammans med Emma . Ska även leta på en mysig filt som han kan ha när han ligger där i vagnen . Jag har helt tappat bort den svarta filten som jag köpte för inte alls så längesen, undra vart den gömmer sig(?).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0