sandviken?

Godmorgon!
Vaknade runt 09.30 idag , vilket jag tycker är rätt tidigt för att vara jag - men det beror nog på att jag inte sover så bra när jag är sjuk .

Just nu sitter vi och äter frukost framförteven , hårdmacka med leverpastej och smörgåsgurka , muums !

Strax ska jag börja platta mitt hår och klä på mig lite myskläder för att sedan gå ut en sväng , känner att det kanske är det som behövs för att jag ska bli frisk igen . Vanligtvis låser man ju in sig och bara ligger när man är sjuk , men jag tror att man faktiskt behöver frisk luft också ...

T´s pappa har nu kommit till sandviken och tyckte det var dags att komm och hälsa på , dock vet jag inte om vi kommer att åka dit med risk för att jag smittar nån - eller förkylning kanske inte smittar ? jag har ingen aning ja.
Om vi åker dit så blir det nog bara en liten sväng iallafall. Då tar vi bussen dit isåfall...

Jag vill bli frisk så jag kan gå på loppis och hitta en spegel , jag vägrar köpa en spegel på IKEA för 400:- , jag tycker det är skitdyrt för en "vanlig" spegel !(?)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0