SKIT DAG !

Fyfan vilken pissig lördag ..tänk att alla mina helger alltid är tråkiga !
Allt har bara gått skit idag , allt ...

Ser inte ut som att jag åker till pappa endå , dagen är ju typ slut nu och allt bara krånglar . Dessutom går ju bussarna allt för sällan och man måste dessutom byta buss först på stan sen i valbo också .
Dags att börja sätta fart med körkortet nu kan jag lova , tur att jag är en liten bit på vägen iallafall . Har börjat övningskört med min systers tjej nu när mamma har flyttat bort från gävle igen & det är ju bra . Inte att mamma har flyttat utan att jag har börjat köra förstås .

Allt går ju skitbra med körningen och det är ju inte alls nå svårt , men endå sitter man här utan körkort och utan bokade lektioner och teori , varför ?
Är man verkligen så lat att man inte ens orkar ringa till körskolan och boka kurser (?) , svar nej ! det är bara det att det är så fruktansvärt äckligt dyrt så jag kommer nog aldrig att ha råd att äga ett körkort.
Men men , det kommer vell .. Riskettan är ju iallafall bokad , sen efter det ska jag nog boka halkbanan - sen är det förhoppningsvis bara att tuta och köra , eller vad tror ni ?

JAG KAN JU , VARFÖR ÄR JAG DÅ SÅ JÄVLA LAAT .... jo , för jag har övningskört för "lite" enligt mig själv . Jag känner att jag vill vara säker på allt innan jag sätter mig och gör prov och uppkörning.
Både för min egen skull , men framför allt för alla andras i trafikens skull , haha ...



Jamen det är ju iallafall en positiv sak med den här lördagen , fotbollen .
Det är ju fotboll ikväll på teve och det får man ju bara inte missa !
HEJA SVERIGE



puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack tack :) Jo han är jätte fin :).

2009-10-10 @ 22:25:28
URL: http://noahsmami.blogg.se/
Postat av: ´malin

Så kände jag också med körkortet, att jag hade kört för lite. Men jag klarade uppkörningen galant iallafall :) hihi

2009-10-11 @ 14:56:57
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0