slöseri med pengar.

Nu är tvättstugetiden över och jag har just hängt upp allting på torkställningen här i vardagsrummet. Den blev mer än proppfull och det ligger fortfarande lite tvätt kvar i tvättpåsen som dessvärre inte fick plats på ställningen.



Har även satt på ugnen eftersom att T är påväg hem , tänkte nämligen ställa in gratängen som jag visade er "receptet" på . Jag ställde den i kylen eftersom att klockan inte var så mycket just då när jag gjorde den ..
Tar ju nästan en halvtimme inne i ugnen också , så det blir nog rätt bra tajmat nu när T är påväg hem från jobbet i sthlm.

Blev lite småhungrig så jag tog en tallrik med vaniljyoghurt istället för att ställa in gratängen som sedan kommer att bli kall i onödan.

Just nu är det "extreem home makeover " vilket jag tycker är ett rätt bra program . Tänk om alla hemlösa hade möjlighet att få ett riktigt hem . En sak är förresten rätt dåligt med det här programmet & det är att dom (ibland) hjälper folk som redan har jättevackra hem , bara för att dom kanske har en make/maka som har dött (?) , jag förstår liksom inte vitsen ..
Det är ju en sak när dom hjälper folk som näst intill bott på gatan , men när dom redan har ett dugligt hem , det tycker jag är lite onödigt .. om inte annat , slöseri med pengar !
Men annars tycker jag att programmet är skitbra !


Nu längtar jag efter T , hatar att vara ensam ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0