SMÄRTA.

Godmorgon ! jag har verkligen sovit jättedåligt inatt pga en sak som hände igår kväll.
saken var den att innan jag skulle somna igår så skulle ja gå och kissa , därefter kom en för mig otroligt smärtsam smärta i magen . Det högg och slog och jag kunde inte ens resa mig upp ..
Efter en stund kravlade jag mig till köket för att kunna ta en värktablett , men jag kom bara 99% fram. Väl vid hyllan där alvedonen finns så kände jag hur benen blev till spagetti och hörseln försvann , även synen försvann för ett tag . Jag skrekl på T som jut då låg i sängen , han trodde att jag hade skärt mig ( jag svimmar varje gång jag skär mig eller tar en spruta) , men det hade jag inte .
Jag bad T hjälpa mig och min smärta och försökte mitt uppe i allt förklara att jag var mitt uppe i en "svimning". T bar mig kort därefter in till sängen där jag fortrande låg och krampade . T gjorde en värmekudde åt mig som fick ligga på magen hela natten för att lindra min smärta - men det ömmar fortfarande!


Förövrigt så har jag tvättstugan om tio minuter
och jag måste verkligen ner för det är verkligen hur mycket tvätt som helst . Spelar ingen roll hur ont jag har för jag mår nästan ännu dåligare av att se all jäkla tvätt som ligger överallt .

Sedan blir det bara till att laga mat tills T kommer hem , vilket kanske blir runt tre tiden. Idag kommer det att bli pastagratäng med broccoli ,morötter,bacon och fetaost . Självklart är smaken på själva gratängen vitlök...

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0