"surrogates"

Glömde att berätta att vi faktiskt var på Bio allderles nyss .
T tyckte att det var allt för länge sedan vi gjorde någonting tillsammans , så han bjöd mig på bio ikväll . Vi såg filmen "surrogates" med Bruce Willis - kanske inte världens bästa , men den dög ...



Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma om alla mina fina projekt jag har gjort och hur himla fint det ska bli imorgon i vårat kök. Ska ställa den fina hängande blomman på vårat nymålade fina barbord , sedan ska jag även lägga dit dom fina bordstabletterna för att sedan städa större delen utav våran lägenhet.
-det börjar faktiskt bli riktigt fint här hemma nu , jag trivs som fisken i...
Ja , ni kanske inte förstår eftersom jag inte har visat er så mycket bilder från lägenheten . Men det kommer det också . När jag har städat och gjort det lite finare så ska ni få en bild utav "hela" lägenheten.
-spännande va ?



Imorgonbitti väntar ett avsnitt utav "svenska hollywoodfruar" på mig , vi håller nämligen på att tanka hem det just nu eftersom att jag missade det idag pga bion - men vad gör det...

Tack för en underbar dag T . ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0