Svar Del 2 .

Här kommer resterande frågor och svar från "Fråga Frida".

1.tyckte du det gjorde ont att pierca dig där du har ?

Nej faktiskt inte , jag har inte tyckt att det gjort riktigt "ont" på någon utav ställerna jag har piercat.
Öronen,läppen,naveln,handen,tungan...osv

2.skulle du kunna pierca tungan?

Faktiskt så har jag redan hål i tungan - så svaret blir nog ja ..

3.säg en bra klädsida som du köper ngt på om det är gt du köper på klädsidor ibland: )?

Jag köper inte kläder så ofta längre . Men om jag beställer kläder via internet så är det oftast från Junkyard,Ellos eller så.

4.Jag kommer inom en snart framtid flytta till Gävle. Vilka ställen är bra ställen/dåliga ställen att bosätta sig på?

Oj, det beror helt och hållet på vad man har tänkt sig och vilka "krav" man har som individ.
Jag personligen är ute efter ett lugnt område men som samtidigt är centralt och har väldigt bra förutsättningar att kunna ta sig överallt utan att behöva ha bil ..
Jag tycker att "söder" , där jag bor, är ett himla fint ställe . Men vill man bara bo billigt eller heltenkelt nöjer sig med det som erbjuds så är vell ex. andersberg ett bra ställe . Dock inget säkert ställe när det gäller stölder och förstörelser osv .
-Nej jag skulle nog valt att betala lite mer för att hamna på ett "säkrare" ställe.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0