Svar till F.

är det mickroringar du använder i håret nu? är det isf bra? är sugen på att testa det jag med :)

Svar ; Nej , som du kan läsa i kategorin "Hår&utseende" så använder jag mig utav keratinvax (samma metod som hos frisören) . Men innan så använde jag microringar och det var helt okej . Lätt att ta ut när man kände för det och lika enkelt att sätta i ...

Jag personligen kommer nog aldrig mera använda microringar eftersom jag är så HIMLA nöjd med keratinvaxet . Det sitter som sten och blev hur mycket tjockare som helst än de andra .
Jag skulle rekomendera att använda Keratinvax ifall du har samma krav som mig -att håret inte ska trilla ut av sig själv .

Hoppas du är nöjd med svaret !

Kram

Kommentarer
Postat av: f

Tack så jätte mycket för svaret :) då ska jag nog prova kreatinvax jag med istället. =)

2009-10-24 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0