Svar.

•om ni ska gifta er hur tänkte ni göra med efternamn då? tänker eftersom du har tias efternamn på din handled och hans ditt.. :P nyfiken bara..

sv: Jag vet faktiskt inte , det spelar inte sån stor roll för mig vilket efternamn vi tar , eller om vi tar båda ..
Fast hans efternamn är jättefint tycker jag och det kommer troligtvis bli hans eftersom det är så man "brukar" göra .
Frida Gyllenskepp ?

Angående tatueringen så kommer varken jag eller T på nåt sätt göra om eller ändra våra tatueringar .
Dom är ett minne och kommer alltid att vara det .. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

okej tack för svaret :)

2009-10-14 @ 16:03:23
Postat av: Ida

Kan du itne visa bilder på tatueringarnapå handlederna?

2009-10-14 @ 16:12:47
Postat av: lina

hejsan, lina här du vet ;) min hund nova ser nästan ut som svea så kom jag och tänka på att du ville ha någon att gå ut och gå med osv, det vill jag och nova så gärna :) jag har så tråkigt om dagarna. :P

2009-10-14 @ 21:08:47
URL: http://carowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0