"utemat , hemma.."

Har just kommit hem från körningen och även tryckt i mig lite mat .
Körningen gick jättebra och jag körde konstant i flera timmar . I sätra,stigslund,hille,stan,hagaström,valbo,söder ..Ja, i stort sett överallt .
På vägen hem från valbo så hämtade vi även upp T som var hos en kompis i valbo , smidigt som sjutton. Därefter åkte vi hem till oss och nu sitter vi här .

Vi tänkte först att "mm, gud vad gott det skulle vara med utemat idag .." , så vi tänkte ta ut pengar nere vid ica och dedär en bit ifrån oss , så att vi sedan skulle kunna handla mat eftersom att dom inte tar kort .
Väl vid automaten kom vi in på att vi faktiskt kunde göra ex tunnbrödsrulle hemma istället för att köpa nånting hamburgeliknande eller så . Så vi bestämde oss för att köpa ingredienser till just tunnbrödsrulle ..
Tänk vad billigt och bra man kan få utemat , hemma ..





Ikväll blir det till att bänka sig framför teven , det är ju faktiskt hela två bra saker på teven idag . Det första är "ensam mamma söker" & det andra är "Wallander" (PÅ ENGELSKA).
Ni vet , dom är i Sverige med svenska bilar och allt , men dom är engelsmän och allting är på engelska .
-Helskumt , men jag tror det kan bli spännande att se  !
21.00
på 4an om jag inte minns fel.


Nu ska jag nog plocka fram lite godis och dricka och fortsätta lata mig i soffan med min ännulatare pojkvän.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0