välkommen !


Välkomnar med nöje alla nya läsare jag fått på senare tid .
Skitkul att det är lite flera som hittat hit ju. Hoppas ni är här för att stanna !



Förövrigt så ligger jag i soffan och har nyss borstat mina vassa tänder . Snart blir det till att sova för nu börjar det verkligen svartna för ögonen.

Sorgligt att dagen blev som den blev , men nu på kvällern var den helt okej och det är jag tacksam för . Tur att det finns lite positiva saker som höjer min livsglöd nu när det verkligen behövs .
Allt som har hänt kastades på min "höstdepression" som jag tidigare pratat om, så nu känner jag mig verkligen helt nere.
Allt är skit !

Nog om mitt mående nu , hur mår ni ?
skulle vara jätteroligt att veta vilka alla nya läsare är , hur ni hittade just hit och vad ni tycker . Alla kommentarer är välkomna.

Nu ska jag faktiskt försöka sova och smälta allt negativt i mitt liv .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0