vardagsrumsgolvet avklarat..

..nu återstår bara köket och hallen som också ska få sig på moppo , haha .
T´s kompis var förresten förbi med en platta öl som vi köpte utav honom - han tyckte att vi behövde den så att vi inte skulle "halka efter" med öldrickandet , schysst där ..

Tända lite ljus och släcka alla lampor och sätta musiken på max är ju bara ett måste när det är pardy på gång.
Undra om grannarna tycker detsamma? förmodligen inte..

Jag tänker förövrigt vara lite halvrisig ikväll eftersom det är hemma hos oss liksom . Känns inte som att jag behöver klä upp mig för någon . Det får bli kläderna och frisyren jag har nu , leggings, lång tischa och en knut på huvudet -kan verkligen inte bli bekvämare !

Ha en trevlig kväll nu allesammans !

Puss

Kommentarer
Postat av: tanja

där åt dom också:P nya ägare vettu,. gör folk sjuka

2009-10-16 @ 17:03:34
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0