"varslad"

T har nu blitt arbetslös , bara sådär över en dag ... =/ pga. arbetsbrist.
Nu kommer det bli väldigt väldigt tufft för oss med ekonomin så länge jag inte får jobba lika mycket som förr. Jag ska inte jobba på hela den här veckan och vet heller inte hur det blir nästa vecka , måste nog ner på jobbet och kolla schemat ganska omgående .
Ska även försöka söka ett till jobb , alternativt ett heltidsjobb om det skulle finnas nå sånt .


(kass mobilbild)

vi ska till thailand , så är det bara .
Jag ska lägga undan vartenda öre jag får över till våran thailandsresa , precis som förra gången då T gick i skolan och jag extrajobbade på soskiosken och även ett annat jobb .
-Det lovar jag dig Thas .

Ikväll ska vi sörja genom att köpa nån god "utemat" och bara vara , för det var nämligen sista dagen för T på hans jobb idag , sorgligt nog .
Tur att det är bra teveprogram också !

Jag älskar dig Thias , du är mitt liv .

1 mål , 1 strävan - thailand baby !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0