vilken "otur".

T fick inte igång spelet och allt vad det innebar förns nu på kvällern -så vi hann "tyvärr" inte spela , moahah!

Nu sitter vi i vardagsrummet och har nyss sett på andra avenyn och fikat . Börjar faktiskt bli lite trötter så det är nog dags att krypa ner och lägga sig snart .
Ska vell ta en promenad med Svea först så att hon får springa av sig lite energi innan vi slutligen ska krypa ner och sova för natten.

Imorgon blir det lugnt precis som vanligt - fram tills på eftermidagen. Då kommer T´s lillasyster förbi och ska vara här till T kommer hem . Då ska vi åka ut till valbo och färga och sätta i mitt hår som (förhoppnings-troligtvis) kommer imorgon på förmiddagen.
Jag köpte bara en färg , en grå färg från mood. Så nu ska jag ha gråa slingor i hela håret och senare under månaden ska jag även införskaffa mig lite flera färger som sedan ska få förgylla mitt hår . Tanken är att jag ska ha massor med slingor , hela håret i princip . Jag kände att jag inte ville köpa mer en 1 färg idag eftersom det för det första sliter så mycket på håret , sedan för att det inte fanns den färgen jag var ute efter och då är det ju bara onödigt att köpa nån - bara för att köpa ..



skratta den som skratta vill , det kommer bli näääjs i slutändan.

-Fan , nu fick T till det med spelet så nu kanske man blir "tvungen" att spela en omgång , moahah !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0