vitt och svart.

Kom just hem från Hagaström där en utav mina tre mostrar bor . Jag åkte dit med min syster och min mamma för att kika hur hennes vardagsrum blev då hon målat om precis nu under kvällern . Det blev helvitt , vilket innebär stilrent för min del - jag älskar stilrent ! Men är dock lite mera för svart samtidigt som jag vill ha vitt OCKSÅ.

Imorgon ska jag , mamma och T , hem till T´s föräldrar och hälsa på . Dom tyckte att vi kunde komma dit och fika eftersom att T´s pappa är hemma från sjukhuset under helgen . Så det ska bli riktigt mysigt !

På måndag har vi bestämt att vi ska åka till Ikea och handla lite prylar till hemmet . Ex kökshanddukar och kanske nån mer blomma . - en blomma kan göra sån himla stor skillnad tycker jag !
Ska även kika lite på lakan om det möjligtvis finns ett svart dubbellakan till sängen , det skulle inte sitta helt fel . Just nu har vi bara 1 dubbellakan så ibland måste vi ta två "vanliga" lakan medans det andra tvättas .
Kanske även kolla på lite kläder , det var faktiskt himla längesen jag unnade mig ett klädesplagg eller två ..

jaja , nu ska jag faktiskt tvätta bort sminket och borsta tänderna innan jag slutligen ska lägga mig under täcket för att sova .

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0